ya!perubahan itu menyakitkan

Friday 20 September 2013

Breastfeeding / menyusu badan anugerah teragung

Assalamualaikum...

hi ollss, bkn semua org dpt peluang utk susukan anak mereka, DAN bukan semua org juga dapat menyusukan anak mereka dgn susu ibu secara EXCLUSIVE!!
untuk ibu2 yg berjaya menyusukan anak mereka, saya mmg tabik springggg la! dan bersyukurlah kerana itu semua rezeki yang Allah bagi untuk anak kita..

kl dari pengalaman saya sendiri, anak sulung, HADI AQIL, saya xdpt susukan secara exclusive padahal bonda bukan bekerja pon, yela, waktu tu knowledge kureeeeng lagi, tp sejak ada pengetahuan tentang hebatnya susu ibu sebelum mengandung anak yg ke2 DHIA SOFFEA saya dh nekad nak susukan dia exclusive. Alhamdulillah! Allah taala makbulkan.

Bab nak cerai susu citer lain sbb sekarang saya just nak enjoy semasa sedang breasfeed ni. Seronok tau!!

                                                                  dhia tengah "isi minyak"






No comments:

Post a Comment