ya!perubahan itu menyakitkan

Monday 7 October 2013

updated program kurus 365 hari

Assalamualaikum......


kenapa 365 hari??
sebabnya saya TAK NAK KURUS DALAM MASA YG SINGKAT!!
TAK NAK hokey
eh do i care??
of coz la kena care sbbnya kata nak hidup sihat kn......
act saya dengan rasminya dah start mkn berpada-pada tau
saya mkn semua makanan tp sekadar alas perut  sahaja.
tak de lg istilah melantak. no more


work in progress

saya start 30/09/2013 arini 7/10/2013 maknanya dah seminggu saya in life healthty
saya belum timbang lg sbbnya penimbang rosak so kena tunggu lg la....
saya dah mula jogging walaupon belum sampai 5km tp saya bangga sbb masa mula2 jogging kat badminton court saya boleh buat 1 setengah pusingan je pastu dah semput..
tapi semalam saya dah boleh jogging 4x pusingan badminton court!
cayyalah! saya bangga dgn diri sendiri!!

sebenarnya kl updated dgn photo lg best kn??
ok i will upload my daily food n my workout
NANTI HOKEY!

No comments:

Post a Comment